Thursday, July 27, 2017

מאיזה מספר צפיות ביוטיוב מקבלים כסף?

אנשים רבים מחפשים כיום ליצור ולנהל ערוץ יוטיוב מצליח מסיבה אחת פשוטה שכן הוא מהווה להם בתור אמצעי להכנסה פאסיבית. אז איך למעשה קורה התהליך הזה שיוטיוב משלמת לבעלי הערוצים כסף? איך מתבצע תהליך התשלום? מהי כמות הצפיות אליה צריך להגיע בסרטון על מנת לקבל כסף ומה עלינו לעשות על מנת להיות אטרקטיביים עבור רשת היוטיוב נספר לכם במאמר הבא.

 

איך זה קורה?

למעשה יוטיוב מחפשת ערוצים מצליחים בעלי מספר עוקבים רב, אשר מציעים לצופים שלהם סרטונים מעניינים שגורפים מספר רב של צפיות. אותו מספר רב של צפיות מעניין מאוד את רשת היוטיוב והחברות שבוחרות לפרסם את הפרסומות שלהם לפני הסרטונים ברשת היות ויוטיוב מבינה שזהו ערוץ שמושך הרבה טראפיק שזה למעשה מה שרוצות החברות שמפרסמות את הפרסומות שלהם ביוטיוב, שהפרסומת שלהם תגיע למספר רב של אנשים ככל שאפשר. לאחר שיוטיוב הבינה שערוץ מסויים הוא אטרקטיבי מבחינת טראפיק וכמות צופים היא שותלת סרטונים לפני אותו תוכן שגרף מספר רב של צפיות או לפני מספר תכנים אטרקטיביים שהערוץ מציע.

 

מהו מספר רב של צפיות?

שאלת השאלות במקרה הזה היא על כמה צפיות ביוטיוב מקבלים כסף היות ומפעילי ערוצים רבים רוצים לדעת מתי הם יוכלו להתחיל לעשות כסף מהערוץ אותו הם מפעילים. לרוב תכנים שחוצים את רף ה-100,000 צפיות יתחילו להיחשב אטרקטיביים וימשכו את תשומת הלב של רשת היוטיוב שכן יוטיוב גם מסתכלת על אופי האוכלוסייה הצופה באותו תוכן היות ומאה אלף צפיות בסרטון ישראלי בקרב צופים ישראליים לא יחשב אותו דבר עבורה כמו מאה אלף צפיות בארצות הברית בקרב צופים אמריקאיים.

 

מה עלינו לעשות על מנת להתחיל?

ראשית עלינו ליצור ערוץ יוטיוב בעל פוטנציאל רב כאשר עלינו לקחת לתשומת ליבנו מספר דברים. הדבר הראשון שאנחנו צריכים לקחת בחשבון הוא להיות מקוריים כאשר המקוריות צריכה להתחיל עוד בבחירת נושא הערוץ שכן אם נבחר בערוץ שיש כמוהו עוד רבים לא יהיה לנו את הפוטנציאל של גריפת מספר רב של עוקבים וצופים שכן זהו נושא בעל רוויה. אך אם נבחר נושא מקורי שאין כמותו עוד ערוצים רבים או ערוצים כאלו כלל נוכל לגרוף צופים רבים שמחפשים תכנים בנושא שכזה. לאחר מכן עלינו ליצור תכנים מקוריים על מנת שאנשים שמחפשים תוכן כזה או אחר בנושא באותו בחרנו לערוץ שלנו יתקלו בתוכן אותו אנו מציעים.

הפוסט מאיזה מספר צפיות ביוטיוב מקבלים כסף? הופיע ראשון בTraffix



from Traffix https://www.traffix.co/%d7%9e%d7%90%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%9e%d7%a1%d7%a4%d7%a8-%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-%d7%9e%d7%a7%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%9b%d7%a1%d7%a3/

No comments:

Post a Comment