Saturday, July 15, 2017

צפיות ביוטיוב בחינם איכותיות

ערוצי יוטיוב רבים משקיעים כספים רבים בקידום הערוץ שלהם על ידי חברות שמתמחות בקידום ערוצי יוטיוב או חברות שמוכרות צפיות של גולשים אמיתיים מהארץ ומהעולם. השקעה של כספים בקידום הערוץ היא אמנם השקעה נושאת פרי אך ניתן גם לקדם את מספר הצפיות ביוטיוב בחינם מבלי להשקיע כספים רבים ולכן החלטנו לתת לכם ארבעה טיפים על איך להגדיל את מספר הצפיות ביוטיוב בחינם. 

 

חיבור בין חשבונות גוגל השונים

היות ורשת היוטיוב היא חלק מגוגל כדאי ליצור כמה שיותר קישורים בין האתר שלכם במידה ויש לכם אחד לבין הערוץ שלכם בגוגל. הדבר לא רק ייתן יותר חשיפה לערוץ היוטיוב שלכם ויקנה לכם יותר טראפיק ויותר אלא גם יעלה אתכם בדירוג של גוגל שכן חלק מתוצאות החיפוש ברגע שיחפשו את הערות יוטיוב שלכם או את האתר שלכם יעלו מיד בגוגל. בנוסף במידה ויחפשו את האתר שלכם תעלה גם תוצאה של ערוץ היוטיוב שלכם, דבר שמאפשר לגולש לצפות מיד בתכנים מערוץ היוטיוב שלכם.

 

שיתופים

דאגו לשתף את הקישור לערוץ שלכם או סרטים ממנו בכל הזדמנות אפשרית בעמודים שונים בפייסבוק למשל כאשר גם עמודים ציבוריים בנושא שבו עוסק העמוד שלכם באים בחשבון וגם עמודים אישיים כמו העמוד האישי שלכם ושל חברים שלכם בא בחשבון. בקשו מחברים לשתף בעמודים שלהם ברשתות החברתיות השונות כאשר גם שיתופים במייל יכולים לעזור. זכרו, ככל שתשתפו יותר ותבקשו מאחרים שישתפו גם הם כך תעלה החשיפה לערוץ שלכם ומספר הצפיות יעלה.

 

תוכן

הגולשים לא מעוניינים בסתם תוכן אלא תוכן שיעניין אותם. כך למשל גולש שמחפש תכנים מצחיקים של מתיחות לדוגמא לא ישאר בערוץ שהמתיחות בו לא מצחיקות או מתיחות שלא ניתן להבין אותן עקב סאונד באיכות ירודה או איכות צילום שלא עומדת בסטנדרטים גבוהים. זכרו שאם התוכן שלכם יעניין את הגולש שנמצא בערוץ שלכם קיים סיכוי גבוה שהוא ישאר בערוץ שלכם ויצפה בסרטונים נוספים דבר שיעלה לכם את מספר הצפיות עוד יותר. במידה והוא לא יהיה מרוצה מהתוכן שאותו הוא ראה הוא יעזוב את הערוץ ולא יצפה בסרטים נוספים כך שחשוב מאוד לשמור את הגולשים שהגיעו לערוץ שלנו היות והם פוטנציאל צפיות לאותם סרטים בהמשך או לסרטים חדשים אותם נעלה לערוץ.

הפוסט צפיות ביוטיוב בחינם איכותיות הופיע ראשון בTraffix



from Traffix https://www.traffix.co/%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%95%d7%aa/

No comments:

Post a Comment