Friday, July 14, 2017

צפיות ביוטיוב בחינם

העלאת כמות הצפיות ביוטיוב היא אחד הדברים החשובים ביותר שעל סדר היום של כל ערוץ יוטיוב, בין אם זה ערוץ יוטיוב של זמר מפורסם, מרצה פופולארי, קבוצת ספורט בכירה, מותג מוכר או אפילו אדם פרטי שמנהל ערוץ בנושא מסויים, כולם רוצים למקסם את כמות הצופים ולהגדילה מיום ליום. הסיבה שכולם מעוניינים להגדיל את כמות הצפיות היות ומספר צפיות גבוה מעבר לכך שהוא מושך צופים נוספים שסקרנים לראות מה התוכן שהערוץ מציע, שכן אם הרבה צופים ראו את התכנים של התכנים של הערוץ לפנינו, כנראה שיש שם משהו ששווה לראות. כתוצאה מכך, ערוץ שמראה נפח צפיות גבוה יהווה יעד פופולארי עבור יוטיוב והחברות שמפרסמות בה את הפרסומות שלהם, דבר שכמובן יגרום לערוץ להרוויח מאותן פרסומות המופיעות לפני הסרטונים שבערוץ שלו.

1414

איך ניתן להגדיל את מספר הצפיות?

ישנן הרבה חברות אינטרנט שעוסקות בקידום צפיות ביוטיוב אבל הדבר מצריך השקעה לא קטנה מצד הערוץ שכן כמו קידום אתרים אורגני הוא מצריך פעולות על בסיס יום יומי וגם פעולות כמו קניית צפיות מגולשים אמיתיים, דבר שגם כן עולה כסף רב. אך לאלו מכם שלא רוצים להשקיע סכומי כסף גדולים ניתן גם להגדיל את מספר הצפיות ביוטיוב בחינם. אמנם הפעולות הללו מצריכות מאיתנו יותר זמן ומאמץ וכאמור הרבה עבודה קשה אבל נוכל לחסוך כך סכום לא מבוטל של כסף.

 

טיפים להגדלת מספר הצפיות

הטיפ הכי חשוב שניתן לתת כאשר מדברים על תכנים ברשתות חברתיות הוא שיתופים. ככל שתשתפו את הסרטון שלכם יותר בכל מיני ערוצים שונים, כמו פייסבוק למשל, אינסטגרם, אתרי אינטרנט כאלה ואחרים ועוד, כך עולה החשיפה של הסרטון וכאמור גם של הערוץ יוטיוב שלכם. דבר נוסף שאתם יכולים לעשות הוא לשחרר לרשת האינטרנט טיזר מעניין של הסרטון על מנת לדאוג שבעת יציאת הסרטון כבר תהיה סביבו התעניינות רבה והוא יגרוף מספר צפיות רב עם העלתו לרשת האינטרנט. מעבר לכך חשוב שהתוכן יהיה מעניין ואיכותי על מנת שיהיו לו צופים רבים היות ותוכן שלא יעניין את הגולש ולא יהיה איכותי מבחינת איכות צילום ואיכות סאונד הגולשים לא יבזבזו זמן לצפות בו.

הפוסט צפיות ביוטיוב בחינם הופיע ראשון בTraffix



from Traffix https://www.traffix.co/%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d/

No comments:

Post a Comment