Wednesday, July 26, 2017

מכמה צפיות ביוטיוב מקבלים כסף?

מליוני גולשים בכל העולם צופים בסרטונים וקליפים ברשת החברתית שכבשה כמעט כל נקודה בגלובוס – יוטיוב. מסתבר שזו לא עוד רשת חברתית אלא כי יש לא מעט אנשים, לאו דווקא זמרים, מפורסמים, כוכבי צמרת, דוגמנים שמצליחים לייצר הכנסה פסיבית רק מעצם היותם נמצאים ביוטיוב ומנהלים עבורם ערוץ פעיל. אם גם אתם שואלים את עצמכם את השאלה על כמה צפיות ביוטיוב מקבלים כסף בפוסט הבא תקבלו את התשובה לשאלה.

 

אז מה זה בעצם הכנסה פסיבית ואיך גם אתם יכולים לייצר כזו ביוטיוב? בגדול, מדובר בכסף שנכנס לכם בלי שאתם יותר מדי מתאמצים, הוא פשוט נכנס. זה יכול להיות הכנסה מדירה, מהשקעה שאנחנו עושים במקום כזה או אחר, קצבה וכדומה. מנתונים עולה כי על כל מליון צפיות מקבלים בממוצע אלף דולר. זה לא אומר שאתם צריכים להגיע למליון צפיות אבל זה הממוצע.

 

אבל אל תטעו, זה ממש לא אומר שקל לייצר כסף ברשת החברתית יוטיוב. כדי לעשות את זה אתם חייבים לעבוד, להשקיע לא מעט אנרגיה, זמן בין אם זה בתהליך הניהול של הערוץ שלכם באופן שוטף, גיוס צפיות, שיתופים, תיוגים ושאר פעולות שיעזרו לכם לעשות זאת.

 

יחד עם זאת, הערוץ שלכם חייב להיות ערוץ איכותי, עם תוכן איכותי, ערוץ שיגרום לכמה שיותר אנשים להביע עניין בערוץ שלכם, לצפות בסרטונים, לשתף אותם, להגיב אליהם לעשות לייקים ושאר פעולות הקשורות לאתר שלכם, לרשתות חברתיות ועוד. כמו כן, ניתן גם לרכוש חבילות שיעזרו לכם להעלות את כמות הצפיות בערוץ שלכם, יגדילו את רמת החשיפה שלכם וכך ככל שיהיו לכם יותר ויותר צפיות ככה תוכלו לעשות יותר כסף. ניתן ללמוד על ניהול ערוצי יוטיוב על ידי צפייה בסרטונים עצמם, סרטונים שהוקלטו ונערכו על ידי אנשים שמנהלים ערוצים בעצמם ויודעים לעשות את זה בצורה טובה.

 

לסיכום היתרונות של ערוץ יוטיוב מצליח:

  1. חשיפה גבוהה
  2. הכנסה פסיבית
  3. הכרה
  4. קשר חזק ביניכם לבין המותג

הפוסט מכמה צפיות ביוטיוב מקבלים כסף? הופיע ראשון בTraffix



from Traffix https://www.traffix.co/%d7%9e%d7%9b%d7%9e%d7%94-%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-%d7%9e%d7%a7%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%9b%d7%a1%d7%a3/

No comments:

Post a Comment