Sunday, July 16, 2017

צפיות ביוטיוב כסף

אם פתחתם לאחרונה ערוץ חדש ביוטיוב, בין אם בכדי לקדם את העסק שלכם עוד צעד בקבוצה הגדולה הנקראת שיווק באינטרנט ובין אם מכל סיבה אחרת, תופתעו אולי גם לגלות, או שלא שיש המון אבל המון אנשים שגם עושים כסף מצפיות ביוטיוב. בכדי שבאמת תוכלו לנצל ולמקסם את היתרונות הבלתי נגמרים של הרשת החברתית המובילה יוטיוב, עליכם לנהל את הערוץ שלכם כמו שצריך ומה זה אומר?.

 

על מונטיזציה שמעתם?

אז ככה, מונטיזציה זה בעצם הניצול של יוטיוב או שאר אמצעים דיגיטליים אינטרנטיים אחרים כמו למשל אפליקציות, פייסבוק, אינסגרם וכדומה במטרה להכניס כסף. ככל שהסרטונים שלכם והערוץ שלכם יקבלו יותר חשיפה ככה הסיכוי שמפרסמים יפנו אליכם גודל ואז אתם צפויים לקבל תשלום על כל פרסומת שתופיע בערוץ שלכם לפני שגולש או גולשת מתחילים לצפות בסרטון.

 

הדרך הטובה ביותר להפעיל מונטיזציה ביוטיוב היא פשוט לצפות בסרטון שמסביר שלב אחר שלב איך באמת עושים את זה. הסרטון הזה למשל יסייע לכם להבין מהי מונטיזציה ואיך אתם מפעילים את השירות הזה בערוץ היוטיוב שלכם בצורה הטובה והיעילה ביותר. https://www.youtube.com/watch?v=_6hXVcFphzI.

 

יחד עם זאת, בכדי שאכן תוכלו למשוך הרבה גולשים לערוץ שלכם ולעודד צפיות בסרטונים שלכם, הסרטונים שלכם חייבים להיות מצולמים באיכות גבוהה כדי שאנשים אכן יוכלו לצפות בהם.בנוסף, כל הערוץ והסרטונים עצמם צריכים להיות ברורים, מעוצבים כמו שצריך, עליהם להתאים באופן מדויק לתוכן שאתם מעבירים לגולשים ורק אז תוכלו להגדיל את החשיפה שלכם. בנוסף, חשוב שיהיה קשר כל הזמן בין ערוץ היוטיוב שלכם, לעמוד הפייסבוק ולאתר האינטרנט שלכם כדי שתוכלו למקסם מהרשתות החברתיות ומהפלטפורמה האינטרנטית את המקסימות שאתם יכולים.

 

היתרונות של סרטונים ביוטיוב

  1. חשיפה אדירה – ככל שיש לכם יותר צופים, ככה יותר אנשים מכירים אתכם
  2. הזדהות עם המותג – דרך מעולה ליצור קשר ישיר ביניכם לבין הלקוחות שלכם
  3. הגדלת הכנסה – כאמור, ערוץ המנוהל בצורה טובה ומקצועית יכול להגדיל את ההכנסה שלכם.

הפוסט צפיות ביוטיוב כסף הופיע ראשון בTraffix



from Traffix https://www.traffix.co/%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-%d7%9b%d7%a1%d7%a3-2/

No comments:

Post a Comment