Monday, July 17, 2017

צפיות ביוטיוב כסף בצורה איכותית

אמנים רבים, זמרים, כוכבי רשת וסתם אנשים אשר מפעילים ערוץ ביוטיוב, או פשוט מעלים סרטונים לרשת מפעם לפעם תמיד יהיו במירוץ מתמיד כיצד למקסם את מספר הצפיות בסרטון שלהם כאשר לעיתים זהו אינו דבר פשוט כלל. אם אתם מפעילים ערוץ ערוץ יוטיוב או מעוניינים להתחיל להפעיל אחד כזה המאמר הבא יעזור לכם להבין כיצד תוכלו לעלות את מספר הצפיות ביוטיוב ובכך להפוך את הערוץ שלכם לאטרקטיבי ואפילו לעשות ממנו כסף.

 

מדוע חשוב כל כך מספר צפיות גבוה.

ראשית נסביר שמספר צפיות גבוה הוא כמובן אינו בגדר חובה על מנת להפעיל ערוץ יוטיוב אך אם בר17צונכם להרוויח כסף מעמוד היוטיוב שלכם, כמו שמרוויחים מפורסמים וסלבריטאים רבים, כדאי שתמצאו דרך למקסם את מספר הצפיות שלכם וכך תהפכו לערוץ אטרקטיבי עבור רשת היוטיוב והלקוחות שלה אשר מבקשים לשתול פרסומות לפני תכנים בעלי מספר צפיות גבוה.

 

כיצד ניתן לעלות את מספר הצפיות.

המירוץ עבור מספר צפיות גבוה מתחיל כמובן בתוכן איכותי, אך כאשר אנחנו מדברים על תוכן איכותי אנו לאו דווקא מדברים על תוכן על משמעות עמוקה אלא על תוכן שמושך קהל רב. תוכן איכותי יכול להיות תוכן מצחיק כמו קטע סטאנד אפ או מתיחה כלשהי, אך גם יכול להיות קליפ מושקע של זמר כלשהו לשיר שלו עם הפקה מושקעת. שנית על איכות הצילום של הסרטון או הקליפ להיות גבוהה כאשר גם בהיבט הוידאו חשוב לשים דגש ולצלם בעזרת מצלמה איכותית וגם כמובן בהיבט הסאונד של הסרטון. שלושתם המשתנים הללו הם השילוש הקדוש של סרטון לפני שהוא הופך ויראלי ברשתות החברתיות ורחבי האינטרנט היות ואם אחד מהם לא יהיה מוצלח, אנשים לא יצפו בסרטון ולא ישתפו אותו.

 

הפצה נכונה.

מעבר לכך שחשוב שהתוכן ידבר להרבה אנשים על מנת שהם יצרכו אותו או אפילו ירצו לראות אותו יותר מפעם אחת חשוב שנשמור על השילוש הקדוש כדאי שאותם אנשים ירגישו ויחשבו שזהו תוכן מספיק מעניין על מנת שישתפו אותו ברשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר או שישלחו אותו לחברים ומכרים במייל. בנוסף על מנת להגדיל את מספר הצפיות ניתן לרכוש צפיות מגופים אשר מוכרים לנו צפיות בסרטונים שלנו כאשר אותן חברות מוכרות צופים אמיתיים מהארץ ומהעולם ובכך מעלים את מספר הצפיות בערוץ ובסרטונים שלנו. לאחר שנקנה צופים מאותן חברות רשת היוטיוב תחשיב את הערוץ שלנו בתור ערוץ איכותי עם טראפיק גדול וכך נוכל להרוויח כסף ממנו על ידי כך שיוטיוב ישימו פרסומות לפני הסרטונים שלנו.

הפוסט צפיות ביוטיוב כסף בצורה איכותית הופיע ראשון בTraffix



from Traffix https://www.traffix.co/%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-%d7%9b%d7%a1%d7%a3-%d7%91%d7%a6%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%90%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%aa/

No comments:

Post a Comment