Tuesday, July 18, 2017

צפיות ביוטיוב איך זה עובד?

אין ספק שהרשתות החברתיות תפסו מקום נכבד מאוד בחיינו וכך גם רשת היוטיוב שבאמצעותה אנו יכולים לצרוך תכנים כאלה ואחרים החל מסרטונים, הרצאות מוקלטות, שירים, תקצירי ספורט כאלה ואחרים ועוד מגוון סרטונים ערוכים, מתיחות ועוד. כיום, כל סרטון באשר הוא לא קיים, אם הוא לא מופיע ברשת היוטיוב, ולכן אומנים רבים, סלבריטאים כאלה, אנשי רוח ומקצוע רבים פותחים לעצמם ערוץ יוטיוב אליו הם מעלים את התכנים אותם הם יוצרים.

 

אותם תכנים כמובן זמינים לצפייה דרך היוטיוב לנו הגולשים וכמות הצפיות של כל סרטון נמדדת כאשר בנוסף יש לנו הגולשים את האפשרות ללחוץ "אהבתי" או "לא אהבתי" לאותו סרטון ואף להוסיף תגובה.

מה נותנות לנו מספר הצפיות ביוטיוב?

סרטון אשר גורף מספר גבוה של צפיות מסומן מיידית על ידי רשת היוטיוב בתור סרטון מצליח או סרטון מעניין, כזה שהפוטנציאל שלו להמשיך לגרוף מספר צפיות ותגובות הוא גבוה. לכן, כאשר יוטיוב מאתר סרטון בעל נפח גבוה של צפיות הוא מיד יהיה מעוניין לשתול פרסומת שתופיע למעשה לפני שהגולש צורך את אותו תוכן מסויים. יוטיוב למעשה מרוויח כסף מאותה פרסומת אבל גם בעל הערוץ או בעל אותו תוכן לא נשארים בידיים ריקות וגם הם יקבלו נתח מאותו סכום אשר המפרסם משלם ליוטיוב וזוהי הסיבה למעשה שאנשים אשר מעלים סרטונים כאלה ואחרים מחפשים לגרוף כמה שיותר צפיות, על מנת שיוטיוב יבקשו לשתול פרסומת לפני אותו תוכן וכך יוכלו להרוויח כסף למעשה.

איך נשיג מספר רב של צפיות לסרטונים שלנו?

להשיג מספר רב של צופים לסרטון כזה או אחר הוא לא דבר פשוט שכן אם הסרטון אינו מעניין או מצחיק בצורה קיצונית, יהיה לו קשה לגרוף מספר רב של צפיות. לכן, פרט לשיתוף הסרטון בכל דרך אפשרית לא נוכל לעשות יותר מידי. כאשר הדרך הזו לא מצליחה להביא לנו מספר רב של צפיות או של עוקבים לערוץ היוטיוב שלנו מה שניתן לעשות הוא לקנות צפיות מחברות שמוכרות צפיות ממשתמשים אמיתיים אשר צופים בסרטון ובכך מגדילים את נפח הצפייה בו.

הפוסט צפיות ביוטיוב איך זה עובד? הופיע ראשון בTraffix



from Traffix https://www.traffix.co/%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%96%d7%94-%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%93/

No comments:

Post a Comment