Monday, July 10, 2017

קידום צפיות ביוטיוב

בעלי ערוצי יוטיוב רבים כיום משקיעים יותר מתמיד בקידום צפיות ביוטיוב, הרבה יותר מאשר היו עושים בעבר. יש לציין שקידום צפיות ביוטיוב מקביל עבור ערוצי היוטיוב לקידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן היות וזוהי הפעולה שמביאה למעשה את הטראפיק לערוץ היוטיוב, ממש כמו שקידום אתרים מכל סוג שהוא מביא טראפיק אל האתר אותו מקדמים. הסיבה המרכזית כיום לקידום צפיות ביוטיוב היא הרווחים הגדולים שיכולים להיות לבעלי הערוץ כאשר הוא מגיע לסטנדרטים של יוטיוב בכמויות הטראפיק אותן מחפשים המפרסמים על מנת לשתול פרסומות לפני הסרטונים. כאשר יוטיוב רואה סרטון או ערוץ עם טראפיק גבוה היא שותלת לפניו פרסומת כלשהי שעליה מקבל המפעיל של העמוד כסף מרשת היוטיוב.

 

מה יוטיוב בדיוק מחפשת?

מעבר לכך שיוטיוב רוצים שהעמוד או הסרטון יהיו עם טראפיק גבוה הם גם מחפשים תכנים עבור קהל יעד  המפרסמים שלהם. יוטיוב למעשה מבצעת פילוח שוק של הצופים על פי סרטונים היות והם יודעים מהו גילו של כל משתמש ומהיכן הוא מבחינה גיאוגרפית. לכן, כאשר מגיעה חברה מסויימת ליוטיוב שמייצרת מוצר מסויים שפונה בעיקר לבני נוער בגילאים 14-18 אז יוטיוב תעשה אופטימיזציה לחיפוש שלה ותבדוק לאילו סרטונים יש את הכי הרבה צופים בגילאים הללו. בדומה לגילאים יוטיוב יכולה לשים פרסומות ללקוחות שלה בהתאם לאזורי מגורים, מין ועוד כל מיני משתנים כאלה או אחרים.

 

אז איך נרוויח כסף מהיוטיוב

ראשית עלינו לפתוח ערוץ יוטיוב ולפרסם אותו ככל שאנו יכולים, בין אם זה מפה לאוזן, דרך שיתופים באינטרנט כמו למשל רשתות חברתיות, מיילים ועוד. שנית עלינו להעלות אליו תכנים איכותיים, כאלה שיעניינו את הצופים שלהם ויגרמו להם להשאר לצפות בעוד סרטונים או אפילו לצפות באותם סרטונים מספר רב של פעמים. על התוכן להיות כמובן תוכן מקורי שלא נהיה חשופים לתביעות של זכויות יוצרים אך חשוב מכל חשוב שהתוכן עצמו יהיה באיכות גבוהה מבחינת וידאו, סאונד וגם כמובן מבחינת תוכן הסרטון עצמו, על מנת לגרות את הצופים לעוד. לאחר מכן עלינו לשכור שירותים של חברת קידום צפיות ביוטיוב על מנת לעלות את מספר הצפיות בסרטונים שקיימים בערוץ שלנו. משם, הדרך לערוץ מצליח ומשגשג שמכניס סכומי כסף נאים כל חודש הדרך קצרה יותר כאשר יש לציין ככל שנשקיע יותר בעמוד שלנו מבחינת תכנים ורכישת צפיות כך עולה הסיכוי שלנו להיות ערוץ אטרקטיבי בעיני היוטיוב.

הפוסט קידום צפיות ביוטיוב הופיע ראשון בTraffix



from Traffix https://www.traffix.co/%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-3/

No comments:

Post a Comment