Saturday, May 20, 2017

קניית לייקים לפייסבוק

עמודי פייסבוק רבים בין אם עמודים פרטיים ובין אם עמודים מסחריים נמצאים במרדף מתמיד אחרי כמות הלייקים של העמוד. אין ספק שהטראפיק ברשת הפייסבוק גבוה מאוד ועולה משנה לשנה ולכן כל אחד רוצה להבטיח שהטראפיק יגיע גם לעמוד שלו כאשר המטרה היא חשיפה מקסימלית של הדף לגולשים. העמודים הפרטיים עושים זאת על מנת לקבל חשיפה אישית או על מנת להפוך לכוכבי רשת או סלבריטאים בעוד העמודים המסחריים עושים זאת כמובן למטרות פרסום, תקשורת עם לקוחות, פרסום מבצעים וקמפיינים של מוצרים חדשים. אז בשורה התחתונה כולם מחפשים דרכים להגדיל את כמות הלייקים לעמוד שלהם אבל איך ניתן לעשות זאת בפועל נסביר לכם במאמר הבא.

 

קנייה של לייקים מחברות שמתמחות בכך

אחת הדרכים היותר פופולאריות שצברו תאוצה לאחרונה בקרב עמודים רבים היא קניית לייקים לפייסבוק כאשר החברות או האנשים הפרטיים רוכשים את הלייקים מחברות שמתמחות בכך. מה שלמעשה קורה בפועל הוא שבעל העמוד פונה לאותה חברה לרכישת לייקים לפייסבוק בבקשה לרכוש כמות מסויימת של לייקים ואותה חברה מספקת לו את הכמות הזו מפרופילים של אנשים אמיתיים בין אם מהארץ ובין אם מהעולם בהתאם לבקשה של אותו עמוד. היתרון המרכזי ברכישה של לייקים הוא הגדילה המהירה של כמות הלייקים של העמוד בניגוד לשיטות אחרות שיכולות לקחת מעט יותר זמן מזו. השיטה למעשה מזכירה קצת שיטה של קידום אתרים בו משקיעים סכומי כסף בקידום העמוד אך על מנת לקבל חשיפה יש לזכור שצריך להשקיע לא רק זמן אלא גם כסף.

 

שיתופים שיתופים שיתופים

שיטה נוספת היא שיטת השיתופים וכשמה כן היא בה בעלי העמוד או אנשים מטעמו משתפים את העמוד כמה שיותר בכל דרך אפשרית על מנת ליצור כמה שיותר חשיפה לעמוד. במסגרת השיתופים נרצה כמובן לשתף את העמוד כמה שיותר בפייסבוק ולהזמין אליו חברים שלנו וחברים של חברים וכן הלאה על מנת למקסם את כמות הלייקים כמה שיותר. דבר נוסף הוא שיתוף ברשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם, טוויטר ועוד כאשר גם שיתופים במיילים או בכל דרך אפשרית שתביא לנו חשיפה גם כן מתקבלים על הדעת.

קניית לייקים לפייסבוק

הפוסט קניית לייקים לפייסבוק הופיע ראשון בTraffix



from Traffix http://www.traffix.co/%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a7/

No comments:

Post a Comment