Wednesday, May 17, 2017

לייקים לפייסבוק חינם

אין ספק שאחת המהפכות המרכזיות של העשור האחרון היא הפריצה של הרשתות החברתיות לחיינו. אנו יכולים לראות זאת טוב מאוד היות ולא רק בני הגיל הצעיר ודור ה-Y כפי שנהוג לכנות אותם משתמשים ברשתות החברתיות אלא גם אנשים מבוגרים ואף לעיתים גם בני גיל השלישי. הדבר רק מוכיח לנו על הרצון של כולנו להשאר מחוברים תמיד ולהיות מעודכנים במה שקורה סביבנו וסביב החברים הקרובים והרחוקים שלנו ואפילו מעט להציץ אצל אנשים שאנחנו פחות מכירים. רשתות חברתיות כמו הפייסבוק למשל כבר מזמן הפכו לפלטפורמות להכרויות, תוכניות שיווקיות של חברות ועוד כאשר הדבר המשותף לכל פרופיל שפועל ברשת הפייסבוק בין אם הוא פרטי ובין הוא עסקי הוא הרצון למקסם את כמות הלייקים על הפוסטים שמעלים או על העמודים שמנהלים וכאמור מנסים להשיג כמה שיותר לייקים לפייסבוק בחינם .

 

מדוע אנשים פרטיים מנסים למקסם את כמות הלייקים שלהם.

פרופילים פרטיים כפי שציינו גם כן נמצאים במרדף אחרי כמות הלייקים על העמוד שלהם ועל כמות הלייקים שהם מקבלים לכל פוסט מסיבה אחת פשוטה והיא רצונם לקבל כמה שיותר חשיפה ולהפוך לכוכבי רשת. כיום הפייסבוק היא אחת הפלטפורמות הטובות ביותר עבור אנשים אנונימיים לחלוטין להפוך למפורסמים על ידי ניהול דף פייסבוק מצליח אליו הם מעלים תמונות שלהם וסרטונים ועל ידי כמות לייקים גבוהה החשיפה שלהם עולה בפני גולשים אחרים וכך גם עולה החשיפה שלהם בפני הציבור.

 

מדוע פרופילים עסקיים מנסים למקסם את כמות הלייקים שלהם.

חברות מסחריות כיום מוכרחות לנהל פרופיל פייסבוק על מנת להישאר במשחק מבחינת תודעה שיווקית. הסברה כיום מדברת על כך שחברה שלא מנהלת דף פייסבוק וכך מתקשרת עם לקוחותיה אינה קיימת. כמות לייקים גבוהה לדף המסחרי של החברה מעלה חשיפה של החברה בפני לקוחות פוטנציאליים חדשים אך בעיקר נועד לשמור ולטפח את הקשר עם לקוחות קיימים על ידי עדכונים שוטפים בפעילות החברה, מבצעים ועוד. לכן, החברות מעוניינות למקסם את כמות הלייקים על מנת לשמור על קשר עם כמה שיותר לקוחות בכל זמן נתון.

לייקים לפייסבוק חינם

הפוסט לייקים לפייסבוק חינם הופיע ראשון בTraffix



from Traffix http://www.traffix.co/%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a7-%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d/

No comments:

Post a Comment