Tuesday, May 16, 2017

לייקים לפייסבוק בלי תוכנה

דפי פייסבוק רבים בין אם פרטיים ובין אם מסחריים נמצאים בחיפוש תמידי אחרי כמות לייקים גבוהה לעמוד שלהם ועל מנת לעשות זאת רבים מהם רוכשים תוכנת לייקים לפייסבוק וכך מעלים את הפופולאריות וכמות הלייקים של העמוד שלהם אך זוהי בהחלט אינה הדרך היחידה להשיג כמות של לייקים. דפים רבים משיגים לייקים בדרכים שונות כאשר בדרכים הללו בעלי העמוד לא רוכשים תוכנה ללייקים בפייסבוק אלא מקדמים העמוד שלכם בדרכים אחרות. אתם אולי תתקלו באנשים שיגידו לכם שפרט לתוכנת לייקים אף שיטה אינה יעילה אך בשורה התחתונה ישנן אינספור דרכים לקדם את דף הפייסבוק שלכם ולרכוש יותר ויותר לייקים וכל הדרכים נכונות. במאמר הבא נפרט לכם על שלוש שיטות בהן תוכלו לקבל בעמוד שלכם לייקים לפייסבוק בלי תוכנה.

 

שיתופים

על מנת להיכנס לתודעה של הגולשים ברחבי הרשת עלינו ליצור באז סביב העמוד שלנו ובכדי לעשות את עלינו לזכות לכמות גדולה של שיתופים. את השיתופים ניתן להשיג באמצעות שיתופים של גולשים אחרים בעמודים שלהם, שיתופים של עמודים אחרים עימם אנו משתפים פעולה וכמובן על ידי שיתופים שלנו בכל דרך אפשרית, בין אם בפייסבוק , במייל, רשתות חברתיות אחרות ועוד.

 

פוסטים

לשמור על העניין סביב העמוד שלנו הוא אחד הדברים היותר חשובים שיש לעשות ועל מנת לעשות זאת דאגו להעלות מספר רב של פוסטים לעמוד שלכם. על הפוסטים להיות מעניינים ואיכותיים על מנת שהגולשים שעשו לייק לדף שלכם יהיו מעוניינים להמשיך לצרוך את התכנים אותם יש לכם להציע. עמוד שלא מעלה פוסט מזה זמן רב יאבד את העניין של הגולשים שלו שעלולים מצידם להסיר את הלייק שלהם לעמוד וכך גם חוסר עניין בתכנים לכן אופי ותדירות התכנים הם דבר מאוד חשוב

 

יצירת עניין

דבר חשוב מאוד הוא לגרום לגולשים שלכם לצפות למשהו ועל ידי כך לגרות אותם לעורר אצלם עניין בדף שלכם. את זה תוכלו לעשות על ידי תחרויות נושאות פרסים, על ידי הכרזות בעמוד שלכם על אירוע או מוצר שתחשפו בקרוב לגולשי הפייסבוק שלכם ועוד כל מיני דרכים ושיטות שישמרו על הלקוחות שלכם או על העוקבים שלכם ערניים למה שקורה בעמוד שלכם.

הפוסט לייקים לפייסבוק בלי תוכנה הופיע ראשון בTraffix



from Traffix http://www.traffix.co/%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a7-%d7%91%d7%9c%d7%99-%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%a0%d7%94/

No comments:

Post a Comment