Sunday, June 25, 2017

קניית לייקים לאינסטגרם

בתור בעל עסק, הפעילות ברשתות החברתיות דוגמת פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, גוגל פלוס, לינקדין, טוויטר וחברותיהן מעסיקות אותנו בשל העובדה שקהלי יעד רבים אליהם אנו מכוונים פשוט נמצאים שם. יחד עם זאת, כמה שתוכן עושה עבודה טובה בתחומים מסוימים, בהרבה מהמצבים תמונה, פוסט קצר או סרטון עושים עבודה הרבה יותר טובה מבחינה שיווקית שכן המסר עובר מהר, חלק, ממוקד ואיכותי. הרשתות החברתיות באשר הן נותנות לנו במה מצוינת, מאפשרת לנו להיחשף ולחשוף את המוצרים, הרעיונות, הערכים והפתרונות שלנו לגולשים ולצרכנים המביעים עניין בצורה מקורית וקצת שונה ממה שהיינו רגילים עד עכשיו.

 

זו גם הסיבה שאנו עושים את מירב המאמצים במטרה לגייס כמה שיותר לייקים לאינסטגרם, כמה שיותר צופים לערוץ היוטיוב שלנו, כמה שיותר חברים לעמוד הפייסבוק, כמה שיותר תגובות, שיתופים ופעילות ברשתות החברתיות בהן אנו פעילים. המטרות הן רבות:

 

  1. ליצור הזדהות של הגולש עם המותג, מוצר, שירות, חזון, רעיון, אפליקציה או כל דבר אחר
  2. ליצור חשיפה – לגרום לכמה שיותר אנשים להכיר אותנו ואת המוצר שלנו
  3. להבין – ליצור חיבור וקשר עם הגולש ולהבין מה הוא מחפש, מה הוא רוצה, מה מעניין אותו
  4. להניע את הגולש לפעולה- בין אם זה קניה, הרשמה, תגובה, שיתוף, לייק או כל פעולה אחרת
  5. תנועתיות, זרימה, אהדה – ליצור כמה שיותר עניין

 

 

 

יש כל מיני דרכים שבאמצעותן אנו יכולים להגדיל את רמת החשיפה שלנו ברשתות החברתיות. זה יכול להיות קניית לייקים לאינסטגרם או צפיות ליוטיוב או לייקים לפייסבוק על ידי רכישת תוכנות או קניית לייקים מחברות שלמעשה כל מה שהן עושות זה מגייסות כמה שיותר עוקבים. ניתן גם לשלם לחברה שתנהל עבורנו את כל המערך האינטרנטי הקשור לרשתות חברתיות וכך להגדיל את החשיפה שלנו בהתאם לקהלי היעד אליהם אנו פונים. ניתן לעבוד על איכות הפרופילים שלנו ולשפר אותם כל הזמן בהתאם לשינויים שמתרחשים ובהתאם למה שנכון למותג שלנו. בקיצור, כדאי להשקיע זמן, אנרגיה וכסף שכן בסופו של דבר הלקוחות שלנו נמצאים ברשתות החברתיות.

קניית לייקים לאינסטגרם

הפוסט קניית לייקים לאינסטגרם הופיע ראשון בTraffix



from Traffix https://www.traffix.co/%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-2/

No comments:

Post a Comment