Thursday, June 22, 2017

לייקים לאינסטגרם בחינם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לאחד הטרנדים החמים והחשובים ברחבי רשת האינטרנט, כאשר נוצר מצב שמי שאינו נמצא בהם לא קיים, הן מבחינה חברתית, הן מבחינה שיווקית ואפילו בשביל להתעדכן בדברים שעל סדר היום. כתוצאה מכך, אנשים רבים וחברות רבות מפעילים חשבונות אינסטגרם מצליחים שגורפים אלפי ואף עשרות אלפי לייקים על כל פוסט שהם מעלים. מדוע הם עושים זאת, איך עושים זאת בצורה נכונה ואיך משיגים לייקים לאינסטגרם בחינם .

 

הזדמנות להרוויח כסף

חלק מאותם אנשים פרטיים אשר מנהלים חשבון אינסטגרם מצליח ויש להם כמות עוקבים רבה יכולים לשמש בתור מוקד משיכה לפלטפורמה פרסומית עבור חברות רבות. המשווקים רואים באנשים בעלי עוקבים רבים הזדמנות לפרסומת כאשר במסגרת אותה הזדמנות מקבל בעל החשבון בגד או מוצר כלשהו במתנה ולעיתים אף סכומי כסף גבוהים אם מדובר בסלבריטאי מפורסם, והוא בתמורה מעלה איתו תמונה לחשבון האינסטגרם שלו, מה שגורם לחשיפה רבה בקרב כל העוקבים שלו ומעודד רכישה אצל צרכנים רבים שמישהו שהם עוקבים אחריו משתמש במוצר כזה או אחר.

 

איך לנהל חשבון מצליח

על מנת להגיע למצב בו חברות מסחריות משתמשות בנו בתור פלטפורמה לפרסום ומשלמות לנו כסף עבור אותן פרסומות עלינו לנהל חשבון אינסטגרם מצליח ולכן החלטנו לתת לכם מספר טיפים על איך לנהל חשבון אינסטגרם בצורה נכונה ואולי גם להרוויח מזה כסף.  הדבר הראשון הוא להשיג כמה שיותר לייקים ועוקבים וזאת תעשו על ידי פרסום תכנים מעניינים או תכנים של נופים מרהיבים או מנות טעימות ממסעדות ובתי קפה. לאחר מכן דאגו להיות עקביים ולעלות פוסטים מידי יום או יומיים. דבר נוסף חשוב הוא לעקוב אחרי חשבונות רלוונטיים כלומר אם אנחנו מנהלים חשבון בנושא של בלוג אוכל אז לעקוב אחרי שפים, מסעדנים, בלוגרים אחרים וחשבונות של מסעדות. כך נוכל להיחשף בפני אנשים אחרים מהתחום בו החלטנו לפעול ולהשיג כמות גדולה יותר של עוקבים ולייקים מאותם אנשים וגם מהעוקבים שלהם.

לייקים לאינסטגרם חינם

הפוסט לייקים לאינסטגרם בחינם הופיע ראשון בTraffix



from Traffix https://www.traffix.co/%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d/

No comments:

Post a Comment