Tuesday, February 28, 2017

צפיות ביוטיוב – ערך מוסף, זה בטוח

אם אתם מחפשים להעשיר את החיים שלכם בתוכן איכותי, אחת הדרכים לעשות זאת בנוסף לקריאת ספרים ועיתונים, שיחות עם מומחים וחשיפה לתכנים בטלוויזיה היא על ידי צפיות ביוטיוב . למרות שהרשת החברתית יוטיוב התחילה ממקום חברתי והמטרה הייתה קודם כל שכל אחד יוכל להעלות תכנים פרטיים לפי ראות עיניו, בין אם זה מוזיקה, ריקוד, אמירה פוליטית או רעיון, איך לומר את זה?  המוצר התפתח ועבר המון שינויים בכמה שנים האחרונות ולכן יוטיוב יכול לשרת אותנו בכל מיני מצבים בחיים שלנו.

 

אילו סוגים של סרטונים תוכלו למצוא ביוטיוב?

אספר לכם על חלק השימושים האישיים שלי, שכן אני יושבת המון שעות על המחשב כחלק בלתי נפרד מהעבודה שלי. אם למשל אתם מתעניינים בסוג מסוים של דיאטה, בעיה רפואית של קרוב משפחה או תופעת לוואי ממה אתם סובלים כמו מיגרנה או כאב בטן, סוג של ספורט מסוים אותו הייתם רוצים לנסות, ביוטיוב תוכלו לצפות בסרטונים ולקבל מידע מקצועי, אמיתי, מהימן. שם תוכלו להתדכן על היתרונות של מוצרים מסוימים, להבין תהליכים מדעיים, לראות איך דברים באמת עובדים בגוף האדם ועוד המון דברים.

 

דרך אותם סרטונים תוכלו לקבל טיפים מקצועיים, ידע עדכני, מידע ממחקרים וכך לגבש את הדעה שלכם על הנושא הזה. ביוטיוב יש כל מיני קטעים מתכניות חדשותיות ותכני תוכן שהופיעו בטלוויזיה ולכן חיפוש קצר יעזור לך למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים.

 

בנוסף, ביוטיוב אתם יכולים ללמוד דברים חדשים כמו למשל לתרגל שפה כחלק מרילוקיישן שאתם עושים וללמוד את הבסיס של השפה בין אם זה צרפתית, ספרדית או איטלקית. מורים של ממש או אנשים שיודעים את השפה כי נולדו במדינה או למדו בעצמם את השפה יוכלו לעזור לכם. יחד עם זאת, אם אתם מחפשים למשל להירשם ללימודים במוסד אקדמי כזה או אחר, במקום להתחיל לקרוא על רזי המקצוע במליון אתרים, סרטון אחד ביוטיוב  ואתם יודעים בדיוק מה המקצוע הזה אומר, מה לומדים בתואר ויכולים להחליט האם זה מתאים לכם או לא.

צפיות ביוטיוב

הפוסט צפיות ביוטיוב – ערך מוסף, זה בטוח הופיע ראשון בTraffix



from Traffix http://www.traffix.co/%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-%d7%a2%d7%a8%d7%9a-%d7%9e%d7%95%d7%a1%d7%a3-%d7%96%d7%94-%d7%91%d7%98%d7%95%d7%97/

No comments:

Post a Comment