Monday, February 13, 2017

קניית לייקים לאינסטגרם

קידום עמוד האינסטגרם במינימום מאמץ

האינסטגרם והרשתות החברתיות השונות הם כלי מאוד מוצלח וחשוב בפרסום ושיווק בעולם הדיגיטלי. מאוד נדיר למצוא היום אדם צעיר ללא שניים או שלושה חשבונות שונים ברשתות החברתיות. לכן, אמנים, דוגמנים, שחקנים, או אפילו שפים ובעלי עסקים, שרוצים להיות עדכניים ורלוונטיים, חייבים לפרסם ולתחזק עמוד אינסטגרם. ללא עמוד אינסטגרם, אתם עשויים להפסיד קהל יעד שלם שחי ברשתות החברתיות. כמו כן, על מנת לפרסם ולקדם את עמוד האינסטגרם באופן יעיל ומוצלח, יש צורך בצבירת לייקים ועוקבים רבים. הדרך המהירה והנוחה ביותר להתחלת מאגר הלייקים והעוקבים היא קניית לייקים לאינסטגרם מחברה המומחית בכך.

למה צריך בכלל לייקים באינסטגרם?

  • קידום העמוד – לאינסטגרם יש אופציה בשם “Explore” – "גלה". אופציה זו מאפשרת לגולשים למצוא תמונות ועמודים אשר עשויים לעניין אותם. ההצעות מתבצעות על בסיס אלגוריתמים שמרכזים את התגיות והתמונות שכל משתמש נתן להם הכי הרבה לייקים, ומשתמשים אחרים שאחריהם המשתמש עוקב. על ידי שילוב הנתונים האלו ונתונים רבים אחרים, הרשת מציעה למשתמש את התמונות והמשתמשים שהאלגוריתם מצא שהוא יאהב. כמובן שלכמות העוקבים והלייקים ישנה משמעות לדירוג של כל אחת מההצעות, ולכן קניית לייקים לאינסטגרם יכולה להוביל לקידום העמוד בתוך כל ההצעות השונות.
  • פרסומות – האינסטגרם מאפשר גם לקנות פרסומות אשר יופיעו ב"פיד" של כל משתמש. ככל שהפרסומת צוברת יותר לייקים, כך היא תקודם יותר, וכך משתמשים יתעניינו ויסתקרנו יותר בפרסומת ובמוצר שיש לה להציע. לכן, קניית לייקים לאינסטגרם יכולה לסייע גם בקידום הפרסומות בתשלום.
  • תופעת העדר – כאשר תמונה מקבלת הרבה לייקים, הרבה אנשים יתנו לה גם לייק, באופן אוטומטי, בעוד לתמונה בלי לייקים אנשים רבים יחששו להיות הראשונים שנותנים לייק לתמונה. לכן, קניית לייקים לאינסטגרם יכולה לעורר ולעודד משתמשים אחרים לתת לתמונה לייקים נוספים.

האם זו הדרך היחידה לקבלת לייקים?

לא. כמובן שיש דרכים נוספות לקבל לייקים באינסטגרם, אבל הן דורשות יותר זמן, השקעה, ומאמץ. קניית לייקים לאינסטגרם היא אחת הדרכים הנוחות והמהירות ביותר לצבירת לייקים באופן ראשוני ולכן היא נהוגה מאוד בקרב עמודים חדשים וקטנים.

לייקים לאינסטגרם

הפוסט קניית לייקים לאינסטגרם הופיע ראשון בTraffix



from Traffix http://www.traffix.co/%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

No comments:

Post a Comment