כשמדברים על לייקים ועוקבים באינסטגרם, חייבים לעשות הבחנה בין פרופיל אינסטגרם עסקי של מותגים, שירותים, מוצרים וחנויות לבין פרופיל פרטי. בואו לא נטעה כן, יש לא מעט פרופילים שהתחילו כפרטיים סתם בשביל הכייף והפכו להיות לחשבונות אינסטגרם מסחריים ממש בשל העניין הרב שאותם אנשים ייצרו בפרופיל שלהם.
למשל אנשים שנוהגים לטייל הרבה בעולם או גרים באופן קבוע באיזשהו מקום מאוד מעניין עם נוף אותנטי או אנשים שאוכלים המון במסעדות או מבשלים בעצמם כל מיני דברים מיוחדים או אוכלים אוכל רחוב ומעלים את זה בצורה נכונה לאינסטגרם, זוכים להמון אהדה.
למעשה, אותם פרופילים גרמו להמון אנשים לעקוב אחריהם, להמון אנשים לעשות להם לייקים ואז מה שקרה, ממש בדומה למה שקורה ביוטיוב כשיש הרבה צפיות לערוץ מסוים הוא שהפרופיל הפך מסחרי על ידי השתלה של פרסומות על ידי מפרסמים.
ממי אפשר לקחת דוגמאות לניהול טוב של עמוד אינסטגרם?
אז אם למשל רוצים לקחת השראה מפרופיל עסקי שהמטרה שלו לקדם חופשות באיטליה. אפשר לקחת את italy.vactions כדוגמא מצוינת לניהול עסקי נכון וטוב באינסטגרם. יש להם 338K עוקבים, הם עוקבים רק אחרי 152 חשבונות אינסטגרם וכל תמונה שהם מעלים זוכה בממוצע לבין 3000-6000 לייקים. גם התגובות די רבות, בממוצע 40-70 תגובות לתמונה. אז כמובן שלא כולנו מקדמים חופשות ברחבי העולם, אבל כן אפשר לקחת השראה, לקבח רעיונות, להסתכל על האשטגים עם פוטנציאל וכך לנסות ולמנף את כמות הלייקים והעוקבים שלנו בעצמנו. גם המותג הישראלי Story עם פרופיל האינסטגרם Story_Online עושה את זה בגדול עם 32.5k עוקבים. המותג העלה גבר למעלה מ-3,300 תמונות ופוסטים,הוא עוקב רק אחרי 257 פרופילים והניהול של העמוד נעשה בצורה יוצאת מן הכלל הן בשל התמונות המעניינות, עבודת השיווק המצוינת, הקישור לאתר ולשאר הרשתות החברתיות בהם החברה פועלת, יצירת העניין והמקוריות.
אז אם גם אתם מחפשים דרכים לשפר את הכמות של לייקים ועוקבים באינסטגרם שלכם, כדאי ללמוד מהטובים ביותר איך לעשות זאת.
הפוסט לייקים ועוקבים באינסטגרם הופיע ראשון בTraffix
from Traffix https://www.traffix.co/%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/
No comments:
Post a Comment